Sunday

Godkväll. Har helt och hållet glömt bort att blogga nu när jag har varit hemhemma på ön. Igår var vi hemma hos faster Lis på påskmiddag och senare på kvällen så vart det utgång med Frida, Putte, Tove och Älsklingen. Det blev en ganska lugn kväll och vi var hemma relativt tidigt. Idag har vi varit ute vid stugan och sett på när släkten har röjt på tomten. Imorgon åker vi hem till Karlskrona igen, känns inte alls bra. Jag vill vara kvar en vecka till. Har inte hunnit med så mycket som jag hoppats på. Men vi planerar att åka tillbaka om en månad igen :) Nej nu ska jag ta och packa så allt är klart tills imorgon. Byebye


Bjuder på lite flera bilder jag och Älsk tog i torsdags
-
-

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0