I love it

Godkväll. Kom precis hem till Älsklingen. Ska sova här i natt, får mycket närmare till praktiken då. Det tar mig cirka tre och en halv minut att gå till sjukhuset härifrån. Skönt som bara den de dagar man börjar klockan sju. Idag har jag pluggat lite och vart på introduktion på praktiken. Det här kommer bli toppen, personalen verkar vara super sköna. Imorgon börjar jag klockan ett, och slutar halv tio tror jag. Så det vill till att jag går upp tidigt o pluggar till tentan.
Resan till Gotland var helt underbar, känns tråkigt att vara hemma igen. Men var kul att visa älsklingen runt på min ö :) kanske det blir en resa till nästa månad. Om man har råd! Nej nu ska jag plugga lite till o sen hoppa i säng. Godnatt

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0