Monday

Hej, sitter i skolan tillsammans med Pamela och försöker plugga. Det går sådär. Vi håller på med en studieuppgift om Florence Nightingale. Vi har basgrupp klockan två, efter det blir det att gå hem och städa och sen ta och öppna FASS en stund och se om man förstår sig på någonting :) Om två veckor så åker jag hem till min älskade ö. Liam fyller ett år så jag ska hem och gratta honom. Och så kanske man kan jobba något pass också om dom behöver hjälp.. Neh nu får jag fortsätta med pluggandet så vi blir klara någon...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Åh åh, det var något jag ville att du skulle ta med.. jag minns inte vad nu bara. ;P

2009-09-14 @ 21:12:32
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Var ska du kanske jobba när du kommer hem, förlossningen?

2009-09-15 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0