Dålig uppdatering

Jag ska skärpa mig med uppdateringen här på bloggen, jag lovar :)
Skolan har börjat på allvar nu och det känns toppen. Om tre veckor ska vi ut på praktik. Jag hamnade på det stället där jag hade min hospitering, och där trivdes jag verkligen! Så det kan inte bli annat än bra.. Sovrummet här i lägenheten är klart nu, och det blev helt otroligt bra. Tack så jätte mycket för all hjälp Åke, vad skulle jag ha gjort utan dig? 

Neh nu ska jag ta och plugga lite grann, det blir ganska tidigt i säng ikväll. är super trött!   

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

vart är bilderna på lägenheten och allraheslt sovrummet? :P

2009-09-07 @ 20:43:49
Postat av: Frida

När blir man bjuden på fika så man kan se det da? Jag väntar varje dag på ett brev på posten..!

2009-09-08 @ 09:54:51
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: fasterester

Jag kommer på fika när jag är i Kna nästa gång men jag vill se bilder NU, NU, NU. Puss

2009-09-08 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0