Can you even look me in the eyes?

Godeftermiddag. Kom precis hem från praktiken. Är på ett demensboende som heter Pärlan, började där i måndags. Det är super bra och jag är jätte glad att jag hamnade där. Personalen är super bra och även så vårdtagarna :) Jag ska vara där i åtta veckor, och tror att det kommer bli toppen.

Ikväll blir det först Aspmöte och efter det så blir det att hoppa upp i soffan med en kopp the och se Greys Anatomy.. Imorgon är jag ledig, det ska bli så jäkla skönt. Har gått upp klockan sex hela den här veckan så imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon och sen inte göra ett dugg. Kanske ta fram böckerna och plugga lite grann. Det är behövligt..

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0