Honey

Waaaah. Vart har dagen tagit vägen? Sitter och äter köttfärssås och spagetti. Har snart pluggat klart för dagen. Jag hoppar nog i säng ganska så tidigt idag. Även fast jag gick upp vid halv tolv idag så känner jag att jag är lite små trött redan. Imorgon har jag skola från klockan halv nio. Vi har basgruppsträff och så ska vi nog ses lite i biblioteket och plugga också. Jag vet inte riktigt vad som händer resten av dagen. Det visar sig...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fasteryster

Snart har du klarat av den förste terminen, bara fem kvar. Bra va !!

2009-05-19 @ 22:49:55
Postat av: Fasteryster

Snart bare fem termina kvar, bra va !!

2009-05-19 @ 22:55:57
Postat av: Anonym

Nice blogg!

2009-05-19 @ 22:56:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0