I'm dreaming of you

Sådär, nu var grisphesten över för i år. Vart kanske lite för mycket alkohol för vissa, och även för mig själv. Men vafan man lever bara en gång. Hade super trevligt ikväll iallafall, med god mat och trevligt sällskap. Jo vi hade kul även fast grannen kom ner och sa att vi gärna fick festa och vara glada, men att vi kunde sänka volymen liiiiiiiite grann :) haha ops så det kan gå... Imorgon åker jag hem :) åker från kallekrona vid sex snåret. Båten går vid nio imorgon kväll. Ska bli skönt att få träffa älsklingen igen. Och resten av släkt och vänner. Nu ska jag försöka sova. Godnatt :)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickis

Klart att man måste få festa till och ha lite kul då och då :-) kul att du kommer till ön! kanske jag lyckas se dig, vi bor ju nästan hemma vid din farmor och åke nu!

2009-05-29 @ 10:08:09
URL: http://mikaelasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0