You've really hurt me boy

Nu är jag hemma på ön ett tag. Vi har ingen skola förens om en vecka :) skönt som bara den att andas in lite gotländsk luft. Den här hemvisiten började kanske inte så bra :( men vi försöker dra ett sträck över det hela. Om det nu går vill säga. Iallafall, idag åkte jag hem till Linn och våldgästade henne. Hon blev verkligen tagen på sängen kan man ju säga. haha. Kul att få träffa dig igen vännen :) Imorgon ska jag jobba i Hemtjänsten. Gött med lite cash i plånboken. Ikväll ska Alexander bjuda på mat... Nej nu ska vi åka och handla....

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickis

Jag lovar :-)

2009-03-04 @ 08:25:04
URL: http://mikaelasblogg.blogg.se/
Postat av: Alexander

Förlåt :(

2010-02-14 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0