Use you love tonight

Goddagens :) Kom hem för en stund sedan. Var i skolan i morse på basgrupp. Sen åkte jag in till Tandläkaren och så fick jag en tid till en undersökning och kanske blir det även lagning av fram tanden som gick sönder under nollningen. Efter det gick jag och Johanna en sväng på stan, och väntade på att Karlskronahem skulle öppna efter deras lunch :) Ikväll blir det en massa plugg för min del, kanske jag ska ut en stund och jogga också. Eftersom det inte blev någonting av det i morse, haha jag var ju så sjukt trött! Jag gick upp en halvtimma innan skolan började, sprang in i duschen och tog en riktig snabb dusch, kastade på mig lite kläder som jag hittade på golvet och begav mig till skolan i rask takt. Stressigt :)  Neh nu ska jag äta lite mellanmål och sen sätta mig vid dom roliga skolböckerna...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0