The new me

Godkväll. Idag har det varit mycket pluggande för min del. Känner mig helt slut :) Var inne på stan en stund förut för att ta en paus från allting. Men orkade inte gå där så länge. Ikväll blir det ännu mera pluggande och kanske lite teve tittande också. Det är ju faktiskt Desperate housewifes ikväll :) På torsdag kommer Älsklingen hit :) Gud vad jag saknar honom. Vi har haft det lite upp och ner nu de sista veckorna, men det känns faktiskt som om den här "händelsen"  på något sätt har fört oss närmare varandra igen, konstigt nog... Svårt att förklara. Nej nu ska jag ta och koka en kopp te och sätta mig med skolböckerna igen....

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hej.. tack för kommentaren) jag tyckte jätte mycket om henne när hn vad gravid men nu märker man att hon är så otroligt jävla omogen.. Ja man har ju iget bättre för sej haha:P

2009-03-17 @ 19:52:44
URL: http://tigrou.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag mår bara bra, men har aldrig tid att skriva i den typ :-)

2009-03-18 @ 06:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0