Say it again

Sådära nu har brudarna gått hem till sig. Vi har haft myskväll här hemma med en massa onyttigheter. Vi har sett på Let´s Dance och så har vi sett några avsnitt av Mysteriet av Greveholm. Jag tyckte helt klart att Magnus var en värd vinnare i Let´s Dance. Han har utvecklats som bara den. Man trodde ju inte i början att han skulle vara en av dom två som stod i finalen precis :) Jaja, nu ska jag hoppa i säng. Det blir en lång dag imorgon, med bland annat kåren. Och så är det fotboll också, Sverige - Portugal. Det får vi inte missa. Föressten hur många kommer släcka ner sina hus imorgon kväll (ikväll) klockan 20.30 ?

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Robin

jag ska nog slå av huvudströmbrytarn alltså allt kyl frys o värmen också

2009-03-28 @ 08:23:49
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: mammis

Jag var inte hemma så det var helmörkt här.

2009-03-29 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0