I know you better then you think

Godkväll. Idag har jag varit i skolan nästan hela dagen. Vi har haft två föreläsningar. Sista föreläsningen var dryg som bara den. Satt och halvsov hela tiden. Efter skolan så var jag och handlade inför morgondagen. Brudarna kommer hit och fikar innan kåren och så :) Jäklar tänk att jag redan blir tjugoett. Det känns som om jag nyss fyllde arton. Kommer kännas konstigt att inte fira födelsedagen hemma på ön. Men det är bara att vänja sig. Har två födelsedagar kvar att fira här i Karlskrona. Neh nu ska jag sätta mig med skolböckerna igen. Tråkigt som bara den men så himla nödvändigt just nu..  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mikaela

Grattis !!

2009-03-12 @ 08:36:08
Postat av: Fasteryster

Grattis, hoppes att du slippa läxböckerna idag.

2009-03-12 @ 10:10:40
Postat av: tove

2009-03-12 @ 13:36:00
Postat av: Tove

GRATTIS!!

2009-03-12 @ 13:37:01
URL: http://tover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0