Come back to bed

Godmorgon :) sitter här och äter havregrynsgröt med frusna jordgubbar. Måste börja äta frukost, har blivit dåligt med det nu ett tag. Ska strax sätta mig och plugga lite grann hade jag tänkt. Kolla igenom nästa kapitel och så. Tänkte tvätta bilen idag, men det är en massa snö ute så det pallar jag inte idag. får ta det någon dag när det är finare väder.. By the way, jag tycker ni är väldigt dåliga på att kommentera hörrni. Är det någon som läser min blogg? Roligare att skriva om man får lite respons liksom...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sofia

klart vi läser, emilie :) men förstår precis vad du menar - det blir hundra gånger roligare att skriva om man får lite respons :)

spännande med jordgubbar till gröten, det har jag aldrig testat! här kör vi på banan eller äpple, variationsrikt, jag vet :P lycka till med pluggandet idag!

2009-03-26 @ 08:53:40
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: fasterester

Jag läser din blogg varje dag. Det är så roligt att få veta lite om vad ni har för er. Puss

2009-03-26 @ 13:01:29
Postat av: nathalie

hej!:) klart, läser varje dag :)

2009-03-26 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0