Why can't my life be wonderful ?

Godkväll, nu var min första helg avklarad på förlossningen :) fitusan vad kul det är där. Kommer trivas som fisken där i sommar. Personalen är helskön och att jobba med bebisar hela sommaren kan väl inte bli tråkigt, eller? Ska hoppa in och jobba extra imorgon kväll och sen är jag ledig tills på midsommardagen. Då jag tyvärr jobbar dag. På onsdag åker jag tillbaka till Kallekrona och skriver sista tentan. Sen är man fri för ett litet tag iallafall. Skönt som bara den. Tove hänger med ner, alltid trevligt med lite sällskap :) Nu ska jag sova. Imorgon är det ny vecka och jag tar nya friska tag. Godnatt!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fru Evelina

vad mysigt! och så härligt att du trivdes bra =)

kram!

2009-06-16 @ 09:04:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0