Sexy thing

Nu var det några dager sen jag skrev här.. I lördags var jag en heldag med Linn. Vi var på stan en sväng. På kvällen hade jag och älsklingen myskväll. I söndags var det balen. Alla var så underbart söta. Snacka om att man längtar tillbaka till sin egna bal när man såg alla :) Tove och Alexander var super fina. Och fin bil hade dom med. Igår och Idag har jag gått intro på förlossningen. Kul som bara den. Idag hade vi HLR på bebisar och barn. Väldigt nyttigt att vara med och göra... I skolan har vi bara fått göra på vuxna. Tycker man ska få göra på barn också.. Nu ska jag och älsklingen hoppa i säng och kolla på en film. Lägger upp lite bilder från balen imorgon.. Godnatt..


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickis

Typiskt vi var där i morse, vill träffa dig med!!

2009-06-10 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0