Your pretty face

Godkväll :) har precis slängt i det sista i tvättmaskinen där nere, skönt. Jag har sprungit här upp och ner hela för- och eftermiddagen, så nu får det vara slut på det. Var på stan en stund förut med Frida och Malin, jag köpte cider till eehhm mig själv ;) och kollade runt lite. Scotts och Larz-Kristerz spelade i Wachmeister galleria men det var så jäkla mycket folk så det var ingen ide att ens fundera på att ställa sig där tror jag.. Ikväll blir den lugnt, ska sitta och vänta på Älsklingen och se på Lets dance, som jag för övrigt tycker börjar spåra ur lite grann. Folk får hjärtinfarkter och hjärnblödningar och annat.. Jaja det är kul att se när vissa skämmer ut sig i svensk teve genom att dansa snor fult :) haha

Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasterester

Hoppas att du tyckte cidern va god ;)

2009-01-30 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0