Inte långt kvar nu

Hallå i snöovädret ! Kan det inte försvinna snart ? eller iallafall tills jag åker ner till Karlskrona på Onsdag. Shiet bara en vecka kvar tills man lämnar familjen, vännerna och Älsklingen här på ön. Känns ganska jobbigt men vafanken det är bara att bita ihop så man blir klar någongång. Jag har ett datum bestämt som jag måste åka hem igen och det är den 20e Februari, för den 21 februari döps mitt lilla brorsbarn :) så det är bara att boka en tid om ni vill ses någonting då :)

Ikväll jobbar jag mellan kvart över fyra och kvart i nio. Och efter det ska jag hem till Linn och fika en stund och sen blir det rauka vägen i säng. Måste sova så mycket som möjligt eftersom jag jobbar så mycket nu i veckan...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 06:49:15
Postat av: Anonym

Hallå! Måste ja o Linn boka tid till i februari eller tänkte du kanske komma ändå?? Ja vet redan en som ser fram emot de.....

2009-01-09 @ 06:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0