I'm counting down

Godkväll :) sitter och laddar ner lite musik till bilresan imorgon. Två timmar är en ganska lång stund och lite bra musik piggar alltid upp. Som tur var så är Tove med mig på ner resan. Har varit hemma vid Linn ikväll och fikat lite.Det är alltid lika trevligt att vara där, man går alltid glad därifrån. Hur ska jag klara mig utan dig nu Linn? Min vapendragare i vått och torrt.. Vi får ringa varandra flera gånger i veckan och checka läget. Och så får vi åka och hälsa på varandra iallafall en gång i månaden :) nu ska jag hoppa i säng och värma mig hos älsklingen en sista gång.. Godnatt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linn

Ja,frågan är hur jag ska klara mej utan dej?!

Vi har verkligen varandra i vått o torrt!

(precis som vi kallas) ;)

Vi ringer VARJE dag! <3

Jag ska verkligen se till att hälsa på så ofta jag bara kan!! (mej blir du inte av me!) =)



2009-01-14 @ 16:52:33
URL: http://linnlickanderblog.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0