Backpain

Halloj.. Kom hem från Linn för en liten stund sen. Har legat i deras soffa och grämat mig över min onda rygg hela kvällen. Var på "Rygg-Akuten" idag hos en ryggknäckare, som la sakerna på sin plats. Och nu gör det mera ont än innan, men det sa han att det skulle göra i några dagar. Det var visst en disk i ryggen som har fått lite stryk, och så låg den inte riktigt där den skulle. Han drog och slet i armar och ben och det knakade som bara den i ryggen, scarry... Ska tillbaka på måndag på ett återbesök och se om det blivit någe bättre.. Imorgon blir det lugnt för min del, ska försöka komma ut till Vänge med min bil och fixa den där jäkla baslåda. Eller jag ska inte fixa den utan Kalle :) Nej nu ska jag kasta mig i sängen och se en bra film med Älsklingen. Godnatt :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hoppas dom får ordning på din rygg till du ska åka till karlskrona.Nu blir de bara för dig att åka runt o mysa med alla som är kvar här o väntar på dina hembesök.Ha de gott vännen.//kram

2009-01-09 @ 06:58:04
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 06:59:28
Postat av: gunilla

Sorry...Glömt att skriva mitt namn på kommentarerna

2009-01-09 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0