Nurse

Godkväll :) kom hem för en liten stund sen, har verkligen haft skitkul idag. Var ju som sagt på dagkirurgen och på den avdelningen tar dom hand om patienterna före och efter operation, dom har hand om uppvaket :) Jag fick vara med på fem operationer idag också ! En farbror som opererades för gråstarr, en liten flicka som slagit upp en djup jack i pannan som skulle sys och tre damer som skulle operera bort leverfläckar som kunde vara början till cancer :) Op-syrra är verkligen nått jag kan tänka mig att jobba med sen, så jäkla intressant. Efter den här dagen längtar man tills man är färdigutbildad så man kan bege sig ut i arbetslivet, verkligen ! 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: RobinHoodBoman.blogg.se

fan va kul att du tycker det är kul... tror det va gråstarr pappa hadde också..

2009-02-09 @ 20:19:13
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: fasterester

Va bra, då har vi nån i släkten som kan göra enklare operationer sen. Som att sy fast ett finger eller ett öra eller så. Puss

2009-02-09 @ 21:27:05
Postat av: RobinHoodBoman.blogg.se

om man har huvet under armen vem ska sy fast det då? eller är det också enklare operationer?

2009-02-09 @ 21:41:49
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul att du gillade de! När du är klar så kan du väl ta lite hull runt magen/rumpan på mig och sätta det vid brösten. Det skulle vara toppen! :p

2009-02-10 @ 00:26:33
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0