Emilie Ahlgren har rört på fläsket !!

Godkväll :) Jag är så jäkla stolt, har precis varit och tränat på friskis och svettis i en timma. Det blev som sagt Styrka/medel. Det är lite jobbigt för min del att gå dit, för jag känner mig väldigt uttittad där i friskis-salen. Hmm kan det bero på att jag har noll kordinationsförmåga? haha hinner verkligen inte med i alla momenten dom gör. Jaja nu håller jag på med kvällsmat. Det får bli pasta och köttfärsbiffar... Sen blir det att plugga ett tag och klockan nio är det en dokumentär på femman som jag ska se. Den heter Freebirthing - förlossning på egen hand och handlar om folk som typ väljer att föda barn hemma utan barnmorskor och så. Låter spännande tycker jag....

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickan

låter korkat tycker jag!!

2009-02-17 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0