Lovley time

Hej. Sitter och väntar på Mange och Tessan, jag ska åka med dom in på stan och fika en stund. Och sen ska jag träffa Linn en stund också innan hon börjar jobbet. Igår var jag hemma vid mange och myste med Liam lite :) och så var jag hemma vid Linn och såg på Beck - Advokaten och fikade. Har precis packat ner det sista i väskan. Klockan fem går båten hem till Karlskrona igen. Måste hinna med och pussa på älsklingen en massa innan jag åker. Han sover ännu och lär väl sova i några timmar till ;) Nej nu kommer dom strax så jag får gå ner och ställa mig  och vänta...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

jag har utmanat dig på min blogg, ta en titt vett ja!

2009-02-23 @ 21:22:38
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0