I really miss you

Goddagens :) Kom hem från skolan för en stund sen. Har suttit med vårat arbete fram tills nu. Måste cykla in på stan och fixa lite små ärenden nu. Och sen ikväll blir det att plugga för hela slanten. Eller okej inte för hela slanten, kan inte missa Unga mödrar. Och jag kan verkligen inte missa Greys anatomy som för övrigt har säsongspremiär ikväll ! wiiie äntligen! :) 

Gud vad jag längtar till på fredag. Äntligen ska jag få umgås lite med älsklingen igen. Och Linn* fatta vad tomt det är när ens bästa vän inte finns i närheten. Jag saknar våra spontana filmkvällar, och våra små ryck som vi har oss för :)  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mickis

Det måste vara jobbigt att bo så långt i från varandra men så underbart när ni ses. Själv står jag knappt ut en arbetsdag utan min pojk!

2009-02-19 @ 15:40:57
URL: http://mikaelasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0