I have to thank you

Yes då var äntligen det första temat på sjuksköterskeprogrammet klart :) jäklar vad tiden går fort egentligen. Idag har vi haft våran posterexamination. Vi stod och predikade om Pedagogik och PBL. Skit tråkigt ämne. Publiken somnade nästan ;) Jag har svävat på moln hela dagen för idag åker jag hemhem! Äntligen.. Ska bli skönt att få träffa vännerna och familjen igen :) Imorgon klockan tio är Liams dop i Domkyrkan. Ska vara där en halvtimma innan, och kolla läget. Dom frågade mig om jag ville läsa en dikt på dopet, men jag kan inte bestämma mig... Vi får se. Nej nu ska jag packa ner det sista och sen vänta in Frida. Och efter det blir det Ikea... Skriver nog imorgon efter dopet och visar lite bilder. Ha en fortsatt bra Fredag :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasterester

Åh, vad spännande med bilder. Ser fram emot det. Kram

2009-02-20 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0