Heartless

Nu är jag hemma igen. Fick med mig lite saker hem från stan idag. Bland annat två kuddar till min säng, och jag hade sån tur att om man köpte två kuddar så fick man en till på köpet, så en hamnade i soffan också :) Fick även med mig en fin duk till tevebordet också. Nej nu ska jag städa klart och sen kasta mig på soffan och läsa Att förstå vårdvetenskap, så man blir klar med den någongång :) Ikväll blir det som sagt Melodifestivalen för hela slanten...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Det ska jag absolut kunna fixa! vi ska ju som sagt flytta i Maj till en splirrans ny lägenhet men absolut ska jag fixa bilder på nuvarande lägenheten också!

2009-02-07 @ 17:37:02
URL: http://mikaelasblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det ska jag absolut kunna fixa! vi ska ju som sagt flytta i Maj till en splirrans ny lägenhet men absolut ska jag fixa bilder på nuvarande lägenheten också!

2009-02-07 @ 17:37:16
URL: http://mikaelasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0