You don't what you got, until you missing it a lot

Pust, nu har jag suttit och pluggat hela dagen så nu får det vara nog för idag. Tänkte skriva ihop lite om vad jag gjort hemma på ön i veckan. Jag kom hem till ön i onsdags natt. Älsklingen kom och hämtade mig vid hamnterminalen och överraskade mig hemma med lite tända ljus och så, super mysigt. Jag älskar dig Alexander!

Torsdag
Jag vaknade ganska sent. Åkte hem till Farmor och Åke, och åt lite frukost/lunch. Klockan elva var jag med Tessan och Liam på babysim, dom var så duktiga så :) På eftermiddagen var jag hemma vid världens bästa Linn och fikade. Sen drog vi på stan och shoppade lite, gick på systemet för att ladda upp förrådet inför lördagen. På kvällen åkte jag och älsklingen ut till hans föräldrar i Alva och åt middag och bodde över.

Fredag
Jag och älsklingen tvättade bilen och umgicks lite med hans familj. Åkte in till Visby på eftermiddagen och hämtade upp Liam hemma hos Mange och Tessan. Lekte och myste med honom hela kvällen, han sov hos mig. Det gick super bra. Han är så lugn och snäll, min underbara brorsson. 

Lördag
Liam väckte mig klockan sju, han låg och pratade för sig själv :)  vi gick ut på en långpromenad på förmiddagen. Och gick sen hem och lekte en stund. Tessan hämtade honom klockan två. Efter det så städade jag av lite i lägenheten lite. Och Linn kom till mig på eftermiddagen. Vi umgicks och gjorde oss i ordning för utgång på kvällen. Kalle och Christian kom på förfest :) Sen röjde runt på stan hela kvällen.

Söndag
Trötta och slitna efter gårdagen! Jag, Linn och Ozzy (linns hund) gick till max för att få i oss lite bakismat och för att kvickna till lite grann. På kvällen var vi på "Bro rakan" och såg på en massa bilar och bilrace :) Sen spenderade vi resten av kvällen framför teven halv sovandes med en bra film.

Måndag
Sovmorgon. Slappardag. På eftermiddagen åkte jag och älsklingen ut till Alva igen. Jag hjälpte Cristel med en datauppgift och efter det så åkte vi in till Visby. På kvällen var vi på bio med Linn, vi såg Fast and the furios. Den var super bra. Filmen fick ett plus i kanten eftersom Vin diesel var med :) My god! Hur kan man vara så jäkla het ?

Tisdag
 Packade hela förmiddagen. Åkte bort till Linn och gick ut med Ozzy. Åkte hem till farmor och åke och åt lite påsklunch. Båten till oskarshamn gick hem klockan fem. Klockan tio var jag hemma i Karlskrona igen. 

Japp det var min vecka hemma på ön :) Saknar alla så hemsk mycket redan. Nu kommer det nog ta ett tag innan jag kommer hem igen. Om inte någon snäll själ skänker mig en båtresa tur och retur. Blink blink..
   

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linn

Tack för en helt sjukt bra "vecka"! =)

Du är så bäst vännen min*!

Jag ska se till att du kommer hem snart igen! ;) <3

2009-04-15 @ 23:10:26
URL: http://linnlickander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0