Before it's to late

Idag är dagen D, äntligen ska jag åka hem till min älskade ö igen. Denna veckan kommer gå så fasansfullt fort. Imorgon ska jag till infektionsavdelningen på sjukhuset och prata med deras chef. Efter det ska jag på babysim med Tessan och Liam :) och sen blir det att göra stan osäker tillsammans med världens bästa Linn. Imorgon kväll åker jag och älsklingen ut till Alva och bor kvar där tills på lördag eftermiddag. På lördag kväll blir det utgång :) Sen resten av dagarna ska jag nog mest ta det lugnt och så får jag väl försöka plugga lite grann också. Neh nu ska jag packa ut allting i bilen och sen bege mig till Kalmar, ska gå på IKEA en stund och se om jag kan få lite insperation till sovrummet jag ska fixa här hemma efter sommaren... Gotland here i come !

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

Välkommen! :)

2009-04-08 @ 14:55:31
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0