That´s beautiful

Sådära har fått lite påtryckningar om att jag ska uppdatera bloggen. Och nu har jag faktiskt tid att göra det. Tentan i  Humanbiologi är avklarad, nu är det bara att vänta på resultatet. Jag har inte så stora förhoppningar, det är nog bäst så. Lika bra att ställa in sig på det värsta. Idag efter tentan så åkte jag och Pamela in på stan en sväng :) och nu i eftermiddag har Putte hjälpt mig med att sätta på sommardäcken på bilen, tack för hjälpen! Jag och Frida har packat lite av hennes saker, gud vad tomt det vart nu. Ikväll blir det bara att slappa, inte något plugg över huvudtaget. Ska bli så jäkla skönt. Imorgon ska jag sitta och plugga till Tentan som vi har på onsdag. Dom säger att den inte är så jätte svår. Vi får väl se. Nu ska jag springa ner i tvättstugan en sväng...  


Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasterester

Nu kan du ju bre ut dig som du vill =)

2009-04-28 @ 12:25:22
Postat av: Robin Hood Boman

vad är humanbiologi igentligen? människans biologi?

2009-04-28 @ 21:49:48
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0