I miss you

Nu på onsdag kommer vara en väldigt jobbig dag för mig. För på onsdag är det precis tre år sedan mamma gick bort. Tre år sedan den där jävla skit-sjukdomen tog hennes liv. Jag saknar henne så att det gör ont i hjärtat, men jag måste vara stark för det hade hon velat. Det känns som om det var igår, den där hemska dagen då mormor ringde mig och sa att mamma inte orkade kämpa mera.
Mamma ❤   

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hej vännen!De är så jäkla jobbigt att inte ha sin mamma kvar... I torsdags va de 5 år sen vi hade begravning för min.Ja saknar henne otroligt mycke varje dag.De försvinner liksom inte utan finns ständigt kvar...Vi får leva på dom glada minnena o dom bästa stunderna med dom.Ha de så bra!! Snart ses vi!JIPPIE!! kram kram Gunilla

2009-04-05 @ 23:02:30
Postat av: Anonym

Hej vännen!De är så jäkla jobbigt att inte ha sin mamma kvar... I torsdags va de 5 år sen vi hade begravning för min.Ja saknar henne otroligt mycke varje dag.De försvinner liksom inte utan finns ständigt kvar...Vi får leva på dom glada minnena o dom bästa stunderna med dom.Ha de så bra!! Snart ses vi!JIPPIE!! kram kram Gunilla

2009-04-05 @ 23:03:00
Postat av: Carina

Att mista en familje medlem har jag inte haft otur att göra. Men vännen vill iaf säga att vi finns härför dig..

2009-04-06 @ 13:37:09
Postat av: fasterester

Vi tänder ett ljus för Lalla på onsdag. Kram

2009-04-06 @ 19:21:27
Postat av: Linn

Vännen <3 Finns alltid för dej! när än du vill prata!eller bara "va" som vi är så bra på..!

2009-04-06 @ 21:14:39
Postat av: Ida

Oj, vad tiden går. Kommer ihåg att du och jag var på bio typ någon dag efter i sthlm och såg en bra film. Men shit jag kommer inte ihåg vad den heter, har det på tungspetsen. Kommer lägga en extra tanke på dig imorrn. =) Puss

2009-04-07 @ 21:45:14
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0