Vilken dag

Aj fisattan vilken dag det har varit ;) Frida vaknde imorse och märkte att vi inte hade någon ström. Först trodde vi att det var en propp som gått men sedan slog det mig att jag inte fått något papper om elräkning eller vilket elbolag jag har, dom hade alltså slått av strömmen eftersom förra ägaren bara betalat till sista september! Jag hade som sagt ingen aning om vilkjet elbolag jag har så vi ringde runt en massa i flera timmar men fick tillslut tag på förra ägaren som sa att det var Elverket, så det var bara att åka dit och skriva på ett papper. Så skulle dom sätta på strömmen. Men det var bara det att klockan var efter 13.00 och då var man tvungen att betala 750 kronor i jouravgift annars fick man vänta tills imorgon förmiddag! Och dom kunde inte sätta på den innan klockan fyra Helt sjukt ! Men nu har vi iallafall el igen, egentligen är det ju lite konstigt att man är så beroende av den :P

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0