I´m glad that you came

HejsanSvejsan, det har inte blivit så mycket bloggande här i helgen eftersom Älsklingen och Christel har varit här :) Igår så var vi inne på stan och kollade lite, jag köpte lite underkläder och lite andra "braochha" saker. Senare på kvällen lagade vi en god middag och hade en mysig hemmakväll med chips, godis och teve. Dom åkte idag vid två tiden och det är så tomt utan älsklingen vid min sida.. Men jag får väl snart åka ner på ön och träffa honom igen. Ska nog åka ner till Gotland 26-28 September och umgås med honom då, plus att jag ska umgås med världens bästa Linn också :)  

   
                                                                       

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0