Hard work work...

Halloooooj mina vänner :) nu är jag hemma igen från jobbet. Idag var mycket mycket roligare än igår. Det var tre stycken i min ålder som jobbade. Vi har mest strosat runt och´tagit dte lugnt ikväll. Har inte haft så mycket att göra. Nu är det inga mer introdagar men ska ringa Erling imorgon och höra hur det blir med jobb och så framöver, hoppas jag får lite för jag trivs jäkligt bra där faktiskt.. Nej nu ska jag snart hoppa i säng känner mig helt slut, även fast jag inte ansträngt mig så jätte mycket idag. Jo just det, nu har jag handlat lite kläder till Mange och Tessans bebis :) ska posta det imorgon. Och lägger ut bilder här sen när jag vet att paketet kommit fram :) Godnatt  

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0