Painter

Halloj. vi hann med en liten stund på stan och en sväng ut till Amiralen där vi gick på Rusta och köpte färg och lite tillbehör som man behöver om man ska leka målare.. Vi har en vägg som är chokladbrun nu, det är den väggen som loftsängen ska va på. Den ska vi måla vit, så rummet känns lite större ;) Vi har precis stått och spaklat igen en massa hål. Kommer nog bli super bra när det är klart. Ikväll ska jag visst med Frida och Malin på någon fest, holy cow jag vet i fan om jag vågar det alltså.. Vi får se om jag överlever :)    

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

jo jag visste det men fanns ingen kod på just den låten

2008-09-06 @ 16:14:09
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: fasterester

Friskt vågat, hälften vunnet! så heter det ju. Heja på, släpp loss och ha det riktigt kul. Kram

2008-09-06 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0