soffpotatis?

Hej, ska strax hoppa i säng. Har legat på soffan och sett på OTH :) Frida sover över hos Malin inatt för dom hade tydligen sett på skräckfilm och hade blivit uppskrämda. Så det blir första gången jag sover själv här i lägenheten, scary.. Imorgon är det måndag och imorgon ska jag göra ett ryck med att försöka hitta något j*vla jobb. Hatar att gå här hemma som en och annan soffpotatis! Nej nu ska jag lägga mig i sängen och sen någon bra film tills jag somnar :) godnatt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Du var ju inte helt själv :) Bara fram till fyra och det har jag kommit hem senare förr det;) hehe.

2008-09-15 @ 12:43:49
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0