Mamma mia

Godmorgon :) vaknade vid halv tio idag. Var så jäkla trött, älsklingen och jag låg i sängen och pratade till halv fyra i natt... var skönt att få prata av sig lite grann. Idag åker jag hemåt igen. Lite tråkigt känns det för jag kommer sakna älsklingen som bara den. Linn kommer nog ner till mig på torsdag och åker hem på söndag igen. (Frida, hoppas det går bra :P ) Idag innan båten går så ska jag åka hem till Linn och Gunilla och fika, och så ska jag åka införbi farmor och åke och hälsa på lite. Jooo föresten vi (Jag, Linn, Åke, Tina och Gunilla) var och såg på Mamma mia igår, och guuuuud vad den var bra den måste jag köpa på film när den kommer ut :) Nej nu ska jag bege mig här ifrån ett tag. Ha en fortsatt trevlig Måndag!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0