Hole in the wall

Tjennare, sitter och ser på Hål i väggen nu, när det är slut så ska jag hoppa i duschen och sen ta lite kvällsfika. Det blir att hoppa i säng ganska tidigt ikväll. Ska ju vara på jobbet klockan sju imorgon för att börja mitt första intropass :) wiee är så jäkla nervös. Men det ska nog gå bra ska ni se. Jag misstänker att det kommer bli mest i hemtjänsten, vilket jag inte vet vad jag tycker om. Jag har jobbat i hemtjänt i ett år nu och skulle gärna vilja jobba på ett äldreboende nu för att få lite variaton. Fast det förstås, hemtjänsten är lite mera fri på något sätt och det är ju ganska bra det med... 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fru Evelina

TACK söta snälla!



haha vi kollade med på hål i väggen, första gången jag såg det, men OJ så skoj det var! Haha!



hoppas du haft en bra helg!

kram

2008-09-28 @ 20:55:33
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0