Hemma på Gotland :)

Hihi... jao har hållt allt lite hemligt eftersom jag varit på Fårö och överraskat min älskade vän Linn :) Shiet vad jag har fått gömma mig mycket. Jag kom till ön i torsdags natt och satt hemma i pappas lägenhet hela fredagen så att inte Linn eller någon som Linn känner skulle se mig eftersom hela grejen då skulle bli förstörd, Gunilla (Linns mamma) var med på allt från början och har spelat med hela tiden... Jag lurade i Linn att jag satt i Karlskrona och att jag skulle komma till ön nästa helg :) Jag och Älsklingen åkte ut till sheep-island i lördags eftermiddag efter jag hade varit i kontakt med Gunilla :) som sa att dom var på Fårö och att det bara var för oss och komma. Jag var jätte nervös och rädd för vad Linn skulle tycka och tänka, haha. Vi körde av färgan och begav oss mot skär där dom bor. Sen körde vi in på deras gård och Linn såg att det kom in en svart saab på uppfarten och fattade inte riktigt vad som hände, haha hon frågade Gunilla vem fanken det var som hade en svart saab, efter en stund klarnade det upp lite när hon såg registreringsnummret och utbrast: men men ... Vad gör hon här !?!? :) haha totally chockad... Så jäkla lyckat verkligen, vi hade det föressten super mysigt igår, det var fårönatta så det var en massa folk överallt. Vi åkte runt på en massa olika ställen, och vi hamnade till sist på Kuten där vi träffade en massa folk och lyssnade på musik... Tack så mycket allihop för gårdagen, super kul. Och Linn, min bästaste bästa vän jag älskar dig ! :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0