car accident?

Nej nu ska jag snart gå och sova. Jag har precis vart i väg en stund med bilen, var och hämtade Frida inne i centrum.. Imorgon blir det som sagt jobbsökade för hela slanten. Måste nog åka iväg och hitta någonstans att tvätta bilen också för den börjar se för jäklig ut... Jo just det ! igår ringde pappa och sa att han fått ett papper på att min bil varit med i en trafikolycka i stockholm i maj och att pappa skulle fylla i några papper på skadorna på bilen, men jag har har inga som helst skador på bilen (förutom lite märken efter bildörrar) och jag var absolut inte i Stockholm i Maj, riktigt läskigt men pappa ringde och kollade och dom hade typ skrivit fel på en bokstav i regnummret eller vad det var.. Får väl ta och hoppa i säng nu så man inte vrider på dygnet helt ;) godnatt      

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0