Bingolotto :)

Gäsp! Nu är jag riktigt trött. Har suttit och sett på Sing a long och nu sitter jag och ser på bingolotto haha just nu sjunger några kändisar Lasse Berghagen-låtar, riktigt nice Markus Fagervall är med ;) På tal om annat Frida hade ingen nyckel hem, och det var inte säkert att hon skulle sova hemma i natt ;) så jag funderar på att hoppa i säng nu, och kanske ligga och se in i akvariet en stund :) Det är faktisk ganska avslappnande. Imorgon är det söndag och jag ska ut på en morgon promenad, punkt slut. Nu är det dags att börja träna igen! Fanken jag känner mig som en uppsvälld gris, latmasken börjar krypa upp för ryggraden.... Godnatt

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0