Nostalgi

Nej nu ska jag snart åka in till centrum och sätta in lite pengar på mitt konto och fixa lite grann och sen är det jobbet som väntar :) Håller ännu på med tvätten men en maskin hinner nog bli klar innan jag cyklar iväg.. Det blir lugnt för mig annarsikväll. Ska träna lite grann sen hade jag tänkt iallafall :) Jag åker till ön i helgen, pappa bjuder på båtresan så man får väl passa på. Åker torsdag och kommer hem söndag igen... Ha en fortsatt bra Måndag hörrni ♥ 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

cyklar..? ;) Vart är bilen då? :S :P

2008-10-27 @ 16:34:09
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Ida

kan du komma förbi med mina vantar innan du åker med båten? jag jobbar sent! Puss o kram

2008-10-28 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0