My new life

Det blev en kort promenad idag :) men vi har iallafall rört på oss lite grann. Ska snart äta lite frukost och sen sätta mig med det där jävla högskoleprovet igen. Ska faktiskt röra på mig lite mera sen också, för idag börjar mitt nya liv har jag bestämt :) Jag har startat ett konot på Made in lumpen och dom typ hjälper en med träningen och lägger upp ett träningsprogram. Så idag ska jag ut och jogga. Eftersom jag inte tränat ett tag så blir det ganska lugnt. Så här ser träningspasset ut idag:

Jogga lugnt 10 min
Jogga snabbt 5 min
Jogga lugnt 10 min
Jogga snabbt 5 min

Svårare än så är det inte :) Nej nu ska jag ta och göra mig en ägg macka och käka lite fil..

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0