Lördag

Vaknade relativt tidigt, klockan nio :) plockade undan det värsta skräpet bland annat ett tusental ölburkar. Segade en stund hemma och begav mig sen hem till Linn för att äta bakismat, smaskens. Det blev kebabtallrik från Tigris :) Var hemma hos dom en stund och sen var det bara hem igen och byta om och bege mig till jobbet. Jobbade mellan fyra och nio och efter det så gick jag hem bytte om lite och åkte hem till Farmor och Åke. Eftersom grabbarna hemma i vår lägenhet skulle se skräckfilm. Jag sa till dom att jag sett filmen förut och att den var kass men egentligen så var jag för jävla skraj för att se den :) Linn ringde när jag var hemma vid Farmor och vi bestämmde att vi skulle gå en sväng på stan och kolla läget. Satt och fikade på Mcdonalds en stund. Kom hem vid två någon gång och nannade då kudden :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0