I'm still here

Ops! Skulle gå och lägga mig för typ två timmar sen, men jag har fixat med våran soffa, vi har tvättar sofföverdraget så jag har stått och slitit med det ett tag och så har jag stått och vikt tvätt och betalat en massa räkningar. Men nu ska jag hoppa i säng på riktigt ;) Frida sover inte hemma i natt så det blir att ligga med radion på :) är så jäkla mörkrädd och musiken lindrar skräcken lite...  Godnatt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

det tycker inte jag, då hör man ju inte om det skulle komma någon! jag ligger och kollar och lyssnar tills jag är så trött så att man somnar med ögonen öppna i princip..

2008-10-28 @ 19:12:23
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0