He will be here sooon :)

Halloj, det har blivit dåligt uppdaterat här idag men jag har haft fullt upp :) har packat upp mina saker sen Gotlandsvisiten, och just nu håller jag på med städning av akvarium för fullt. Måste koka all grus och tvätta alla saker med klorin ifall att det varit någon sjukdom i det och så, så att alla bakterier dör ut ...  Pappa skickade sms förut, han kommer hit i natt någongång ♥ Det är nämligen så att han går av sitt pass vid nio nu ikväll och hinner inte med någon båt hem, det gör mig ingenting :) skön att få träffa honom igen.. har inte sett av han sen jag flyttade hit ! Nej nu får jag fortsätta med städningen så det blir klart någongång...


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0