Fredag

I fredags så vaknade jag rätt sent. Linn ringde och frågade om jag ville följa med henne och Gunilla och se Linus och Heléns nya hus. Dom håller på och renoverar för fullt. Det kommer bli så jäkla snyggt där när det väl är klart :) Efter det så åkte jag in på Märthas och fikade med Bror, Tessan och Liam :) Gud vad Liam är söt, snacka om att man längtar till man själv får en liten bebis. Tyvärr så sov Liam största delen av tiden. På kvällen så var det utgång! Vi började kvällen med mat på Isola Bella. Alexanders kompis Albin fyllde 18 år så vi var ett gäng som bokat bord där. Sen gick vi hem till pappas lägenhet en liten stund och förfestade. Alla grabbarna plus Fanny skulle ner på Hamnplan ganska tidigt så jag åkte hem till Linn och fortsatte förfesta där istället. Det var ett litet trevligt gäng där faktiskt, bland annat Kalle och Christian :) Vi satt där ett bra tag och snackade strunt och drack en massa :) trevligt. Sedan blev det Hamnplan en sväng och munken.. Och så vat det en spontan efterfest hemma hos mig :) haha dom sista gick hem klockan fem och då var det bara jag och jesper som var vakna. Fredagen kan helt klart sammanfattas som super lyckad..   

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0