Bebiskläder

Shiet, jag skickade iväg ett paket till Mange och Tessan igår eftermiddag
och det har redan kommit fram till ön, Så nu kan jag visa vad paketet innehöll :)
 
 

Ett par jeans från cubus, ett par super stöa strumpor från Åhlens
En urgullig hoodtröja från Lindex. Han kommer bli världens sötaste..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: sofia

vad fint du gör i bloggen gumman, du är så duktig! kanske jag också borde ta mig själv i kragen och fixa min någondag, man har ju börjat tröttna lite lätt ;)

så söta kläder du köpt! slår vad om att lillplutten blir världens häftigaste - det måste han ju bli, med dig som faster :D

2008-10-03 @ 01:43:53
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0