the delightful sound from a giutar

Godkväll everyone. Kom precis hem till lägenheten, har spenderat kvällen tillsammans med Älsklingen och grabbsen. Vi har suttit hemma vid Albin hela högen, killarna har suttit och druckit öl och robin har spelat gitarr till, härligt. Gitarrspel är nått av det mysigaste jag vet, jag får typ gåshud när nån tar fram gitarren och börjar spela :) Vi tog en liten raggartur nere på hamnen också, Filip körde Haha killarna försökte hitta ett ragg där nere men det var stendött, bättre lycka nästa gång hörrni :)  Nu ska jag gå och sova, är ledig imorgon så det blir väl att man åker och tvättar bilen vilket jag inte har haft tid att göra på den senaste tiden. Och så ska Petter hjälpa mig att koppla in baslådan också. Godnatt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Åh baslåda. Jag vill åka;) haha.

2008-05-07 @ 09:13:40
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0