ops

Jag ber om ursäkt för mitt lilla uppehåll, som kanske inte varit så litet men ändå ;) Jag har haft så mycket att göra på sista tiden. Ni kanske undrar vad jag har hållit på med? Det har bland annat varit fest i Levide Bygdegård, och det var en massa roligt folk och jag tyckte verkligen festen blev lyckad trots att en del fick i sig lite för mycket hihi. I veckan har det inte hänt ett dugg har mest suttit hemma och glott när jag inte varit på jobbet förstås, vilket jävla liv man har alltså. Jag har varit barnvakt hela helgen åt Emma och Pontus, så kul alltså.. Idag blir det nog mest att sitta hem, ska kanske hem till farmor och tvätta bilen. so long.   

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0