Oh sunny day

Godmorgon, vaknade precis eller jag var uppe vid sju och var borta vid pappa och flyttade hans bil från garaget för dom ska städa där nere idag. Men när jag kom hem igen så var jag så dum att jag gick oxh la mig igen och somnade självklart om, suck. Jaja det här är min enda lediga dag den här veckan så jag förtjänar lite sovmorgon.

Idag händer det inte så mycket, jag ska kanske ner på glassmagasinet med Tove. För jag lovade henne att jag skulle bjuda henne på en glass nu när hon fått körkort och allt, så det får jag väl göra :) Sen blir det iallafall att tvätta bilen, och det är inte lika roligt. Nej nu ska jag hoppa i duschen och fräscha till mig lite. puss! 

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0