Visby - the sun is shining

Godmorgon gott folk. Här på ön är det strålande solsken just nu. så det kanske det blir en fin dag idag ändå. Just nu är det ju "stockholms-veckan" här så det är en massa folk över allt som roar sig och har kul. Själv får man jobba och stå i en massa istället. Men vad gör man inte för pengarna. Jag fick precis rast så just nu är jag är hemma en liten snabbis. Jag håller på och göra scones, mums! Ikväll blir det nog rätt lugnt för min del. Ska nog hem till Linn och se Allsång på skansen och så kommer Älsklingen hem ikväll, äntligen!  :) super bra verkligen har saknat han som bara den fast det bara gått typ två dagar sen vi sågs sist, hihi.  Nej får rusa iväg och äta lite nu så man orkar med dagen.
Ha en bra dag !


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0